Zdraví zprávy

Informace o zdraví

Domácí cvičení v domácích podmínkách

Napsal admin • Zář 12th, 2012 • Rubrika: Nezařazené

I domácí cvičení v domácích podmínkách může být velmi efektivní a účinné. Jen je třeba se držet úplně základních pravidel. Pak můžete dosáhnout velmi zajímavých výsledků.

Cvičíme doma

Dnes už není nutné cvičit pouze někde ve fitku. Může klidně cvičit i doma. Přece jen každému nevyhovuje cvičit skupinově ve fitku. Jsou lidé, kteří by daly raději přednost cvičení v domácích podmínkách. A i doma jde cvičit velmi efektivně. Doma navíc nemusíte platit žádné vstupné, můžete si cvičit kdy budete chtít a nemusíte brát ohledy na ostatní cvičící.

Procvičení jednotlivých svalových partií

U cvičení v domácích podmínkách je třeba myslet na to, aby jsme procvičily všechny svalové partie. Měly by jste tedy zařadit jak cviky na záda. To jsou třeba shyby. Tak také cviky na zadek to jsou třeba hluboké dřepy nebo výpady s činkou vždy na jedné noze. Postupně je třeba najít si cviky na jednotlivé svalové partie. Efektivně tak budete procvičovat doslova celé tělo.

Vybavení pro cvičení doma

Pro základní cvičení doma stačí úplně základní vybavení. Stačí jednoruční nakládací činka, nějaká fitness podložka, fitness oblečení, fitness boty a můžete si koupit i obouruční činkuvybavení do posilovny.

Další druhy cvičení

Můžete vyzkoušet také pilates. Pilates skvěle aktivuje hluboké svaly, které by se při běžných cvicích s činkou vůbec nezapojily. Pro někoho může být také zajímavá jóga. V článku jóga cviky se můžete podívat, jak by se měly správně provádět jednotlivé pozice v józe. Mezi zajímavé cvičení patří také cvičení s Trx nebo cvičení s odporovými gumami.


admin je
Email na autora | Všechny články od admin

Komentáře k článku